lördag 14 november 2009

Sjuk sjukt sjuk

Jag blir aldrig frisk.
Mer än en vecka nu, jag vill börja träna igen!

I torsdags åkte jag till Robert och chillade och lyssnade på musik. Han hade plugg, så han satt med det, och jag spela lite gitarr. Senare blev det "Troja", var dags för mig att se den tänkte jag. Mys mys.

Igår var vi på fest hos Jesper som fyllt 18. Det var riktigt kul, vi kände inte vidare många människor innan, men lärde känna flera trevliga töser och killar ;)
När jag var på väg till Amanda innan festen, mådde jag inte speciellt bra, och tänkte att jag egentligen borde ligga hemma i soffan och kolla på idol och bli frisk. Men jag hade en jätterolig kväll, fylld med dans och trevliga människor.
När jag vaknade i morse mådde jag riktigt dåligt. Kände mig väldigt trött, väldigt täppt i näsan och hosta. Helt sänkt typ, så jag har varit halvdöd hela dagen. Gick ner till Maren där det var railjam, käkade en pannkaka och gick hem sen. Så himla kallt det är ute nu också, skinnjackan är ingen höjdare vid kyla och förkylning.

Är jättetrött nu, klockan är 16:40, ska lägga mig på sängen ett tag, kommer säkert somna så fort jag blundar. Senare ska jag och mamma äta tacos och så blir det "Day After Tomorrow", jättebra film, var länge sen man såg den. Blir lite chips sen också.

Hade egentligen planerat att åka till pappa ikväll, men det jag funkar inte, känner mig för sjuk tyvärr.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar