fredag 6 november 2009

Härligt lagom slapp dag

Göra i ordning kaffe och två mackor.
Titta lite på något värdelöst teveprogram.
Sätta sig vid datorn för att kolla facebook och klottra ner några rader här.
Lyssna på musik och spela gitarr.

That's how it should be
Jag älskar att komma hem.

Kiss.
Gaash, dem är jävligt bra. De är några man bara vill höra mer av. Bra musik det där.
Har suttit och lyssnar på och spelat "Beth" på gitarren nu. Den är underbar.
Black Diamond är grym, den med.

Sitter här,
osminkad i svart brottarlinne, baggyjeans och min stora stickade orange mössa
med håret instoppat i en knut inuti.
Skönt som tusan, till tusen.

Maria kommer hit om några timmar, två kanske,
då ska jag följa med henne på stan och hitta ett par sexiga glansleggings till henne! ;)
Sen blir det göra oss i ordning här hos mig, och efter det bär det av till Melinda, där det bjuds på middag, massa trevliga människor och några lekar som hon tydligen förberett, undtar vad det kan vara ;)
Blir nog en toppmysig och trevlig kväll!
Får ju träffa mina fina flickor också! Då är det prima!















Jag och mina brudar i Milano i somras!!

Jag har in princip övervunnit förkylningen nu, ynkans ont i halsen bara, men pigg som en mört är jag!
Det var jag däremot inte på balettlektionen, men det berodde väl troligen på att det var just balettlektionen.
Vi har kommit en bit på slutproduktionen i balett nu. Ska lära mig mitt solo bara. Börjar med det nästa vecka.

Dansa är väligt kul! Gör det om ni är intresserade, ni fastnar och glädjs!

Puss alla fina människor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar