måndag 2 november 2009

Då har de flitiga myrorna satt igång igen då...



Höstlovet gick snabbt.
Det hanns med mycker ändå.

Enligt mig har man lov för att återhämta sig efter ett visst antal veckor i skolan, och samla nya krafter att lägga till i sin energikälla. Vissa har fullt upp under sin lediga tid, medan vissa slappar rejält. Man kan väl säga tt jag har varit någonstans däremellan. Mer åt "fullt upp"-hållet. En kryssning med vännerna, en fest för storebrorsan och krogen... Jag har inte vilat specillt mycket, men måste säga att mitt höstlov blev riktit bra! Roligt och händelserikt, då trivs jag som bäst! Även fast hemmamyskvällar är en big hit så är party rejält kul det med. Det hanns inte med några myskvällar så det får bli någon helg snart!

Skolan idag var kul och seg. Kul för att man träffade mina fina danstjejer och segt med lektionerna.. Men det är väl så första skoldagen efter lovet brukar bli? Speciellt om man har haft rätt så fullbokat schema under lovet.
Huvudvärken och tröttheten som drabbade mig någon gång runt lunch, strax innan, gjorde att min kropp inte skulle ha orka med balettlektionen halv tre, vilket ledde till att jag drog mig hem. Jag behövde vila. Trodde jag skulle bli sjuk, hoppas jag inte har feber. Men det känns faktiskt lite bättre nu, så vi hoppas på att den blå-vita ipren-gubben inte behöver besöka mig.

Nu ska det lagar lite mat. På dagens lyxmeny står fläskpannkaka med lingonsylt ;)


Bild från när klassen firade Jennifer 17/10!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar