onsdag 2 december 2009

Uppdatering och dagsläget

Nu var det ett tag sedan jag skre vhär, jag sa ju att detskulle bli så!
Men nu skriver jg i alla fall och det är huvudsaken! :)

I fredags var vi ett gäng på krogen för att fia Tim som fyllt 19, det var trecligt. Jag drog hem vid ett, pga av seghet på femfemnoll, inte alltid bästa stället på fredagar om man ska ut i Södertälje. I lördags hade jag först mina gympatjejer och tränade dem, de är så duktiga! :) och på lördag är det juluppvisning, ett jättefint repprogram som de ska visa upp! :)
På lördagkvällen åkte jag in till bror min inne i stan för att fira Thanksgiving, vilket blev jättetrevligt. Mycket god mat och mycket trevliga människor.
På söndagen blev det kära bil med pappa, går riktigt bra, dags att ta tag i bilkörandet nu och ta lite lektioner! På kvällen såg jag första halvlek av El Clásico innan Melinda kom förbi en stund :)

Igår tisdag var jag ledig från skolan. Jag var istället med på en produktionsdag med min svägerka Jennie. Det skulle göras reklamfilm för McDonald's El Maco, riktigt kul, lång dag (upp vid fem och hemma halv tolv på kvällen), men det var det värt! Mycket kul och 1000 kronor i lön :)

Jag har fåt en vagel på mitt ena öga, precis ute i kanten, jättejobbigt :( borde gå till vårdcentralen och få någon sorts salva till det.
Juste, i fredags när vi var ute använde jag mina nya klackskor (som jag köpt samma dag) och när jag kommer hem på kvällen är halva klacken av på ena skon! Så sur man blir, jag vet att man inte kan köpa skor på din Sko, men nu gjorde jag det ör att de var snygga, men de häll ju inte speciellt länge! Vill ha ett par andra från Åhléns, så jag ska hitta en butik som har min storlek, 39 fanns inte i Södertälje.

Vi har kollat på TRE filmen i skolan idag, ingen lärare, och jag sonade på en av dem (sov nästan en timme). Den första var "Charlie Chaplin", så den var rolog. Den andra var "Citizen Kane" (vilken jag somnade på) och den tredje var "Det sjunde inseglet". Men det var skönt med en filmdag :)

I morgon har vi slutproduktion med Thomas, blir kul. Nu sk jag svara på frågor om dessa tre underbara filmer.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar