lördag 12 december 2009

Festkväll

Ikväll har Rodan hej-då fest, han ska vara borta i Chile i 2 månader! :o
Kommer bli nice ikväll, efter vi vart hos Rodan blir de krogen!

Jag behölver plugga, en svenska-uppgift tills efter lovet, och en i typ filmhistoria eller nåt. Grejen är att jag inte hittar det dumma pappret där uppgifter str! Dessutom hde jag suttit och antecknat på det pappret under filmen. Mycket störande..

I morse var det sol ute, jag tänkte att jag skulle gå ut lite, men det blev inte av, och nu är det istället molnigt, no fun.

Hoppas åpå att få låna ett speciellt klädesplagg av Melinda ikväll. Det är nämligen tema på festen- "Kom som en låt". Men jag tänker inte säga mer nu ;)

Känns det att det festas väldans mycket just nu- förra helgen blev det krogen (femfemnoll) efter att havarit på gymnasternas uppgisning. Helgen innan det var det också krogen. Ikväll blir det först fest, sedan krogen och näsa helg blir det fest igen, denna gång hos Francesco- den svenska italienaren! Jultema är det på den festen, blir asnice. Måste börja fundera på utklädnad.

Nu måste jag göra lite nytta- dags att städa lite!

Ta det chili,
Maya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar